Utopies al Cafè de Mar

En un món en constant canvi, on les esperances i els somnis s’entrellacen amb els reptes i les realitats del dia a dia, l’exploració de les utopies ens ofereix una mirada profundament reflexiva sobre els valors, les ideologies i les possibilitats de transformació social. A través d’un cicle de sessions de cinema i presentacions de llibres, la Unió de Cooperadors de Mataró, l’Arxiu Biblioteca i la Fundació Unió de Cooperadors, presenta una oportunitat única per explorar aquest món d’idees i visions.

El cicle “Utopies” tindrà lloc els dimecres a les 19h al Cafè de Mar (Espai Culinari i sala d’actes).

Programació:

10 d’abril: En el foc de la revolució de les dones de Rojava: dona, vida, llibertat, volum 2 de Instituto Andrea Wolf. Presenta: Membres del comitè de Jineolojî de Catalunya.
Espai Culinari a les 19h

24 d’abril: Corazón del tiempo d’Alberto Cortés Calderón.

8 de maig: Indios sin rey: Conversaciones con zapatistas sobre autonomía y resistencia d’Orsetta Bellani.

22 de maig: Luz de todos de Miquel Carrillo.

5 de juny: Brava gente: el MST y la lucha por la tierra en Brasil.

19 de juny: La Cecilia de Jean-Louis Comolli.

3 de juliol: Passar a l’ofensiva: crisi ecosocial i programa polític de Josep Manel Busqueta.

17 de juliol: La Patagonia rebelde d’Héctor Olivera.

A través d’aquesta variada selecció de pel·lícules i llibres, els participants tindran l’oportunitat d’explorar temes com la igualtat de gènere, la resistència indígena, la lluita per la terra i altres moviments socials que busquen alternatives al sistema establert.

Per a més informació i inscripcions, visiteu el lloc web www.uniocoopmataro.cat i prepareu-vos per a un viatge inspirador cap a un futur de possibilitats inexplorades i utopies compartides.

Altres projectes del Cafè de Mar