Eines per millorar la gestió del temps a la feina Fundació Unió de Cooperadors

Eines per millorar la gestió del temps a la feina

Formació sobre ‘Eines per millorar la gestió del temps a la feina’ a càrrec de Tuataramente

Durant aquest mes de juny, tindrà lloc una formació en línia sobre l’optimització de la gestió del temps a la feina. L’activitat serà impartida per l’equip de Tuataramente, reconeguts experts en eficiència i productivitat laboral.

Les sessions es duran a terme els dies 22 i 29 de juny, de 12 a 14 hores, i es realitzaran de forma virtual per tal de garantir la seguretat i comoditat dels participants.

Per a aquells interessats en participar, les inscripcions estan obertes i es poden realitzar a través del següent enllaç

Durant la formació, s’abordaran diversos continguts rellevants per a una millor gestió del temps. S’analitzarà la importància d’aquesta habilitat en el nostre dia a dia, es treballarà en la confecció d’un mapa de les activitats diàries i s’exploraran diverses eines per a una autogestió més eficient. A més, es realitzarà una recapitulació de les tècniques i estratègies més efectives en la gestió de la feina, així com la possibilitat d’automatitzar determinades tasques per guanyar temps i augmentar la productivitat.

L’organització d’aquesta formació és responsabilitat de Coopmaresme, una cooperativa dedicada a la promoció del cooperativisme i el desenvolupament econòmic sostenible al Maresme.

Eines per millorar la gestió del temps a la feina
Dies 22 i 29 de juny